14 Haziran 2017 Çarşamba

LR Probiotic Kullanıcı Yorumu – Huzursuz Bağırsak Sendromu

LR iş ortaklarımızın birisi, kapalı facebook gruplarımızdan birinde aşağıdaki yorumu yapmış. LR’ın 12 farklı faydalı bakteri içeren Probiotic12 ürününü kullanmış ve sağlığına kavuşmuş. Benzer sorunlardan şikayeti olanlara okumalarını tavsiye ederim.
Ben irritabl bağırsak sendromu (huzursuz bağırsak sendromu da deniyor) adında bir hastalıktan muzdaribim. Yaklaşık üç yıldır bu hastalığın bana verdiği sıkıntılarla uğraşıyorum. Benim sıkıntılarım şişkinlik, gaz, kabızlık ve en mühimi şiddetli karın ağrısı. Henüz bu hastalığın bir tedavisi yok. Sadece sıkıntılarını gidermeye çalışıyor doktorlar.
Yaklaşık iki yıldır doktor tavsiyesi üzerine probiyotik kullanıyorum. Ama bugüne kadar sıkıntılarım geçmemişti . Her ayın en az bir haftası karın ağrısı çekiyordum. En az dedim çünkü günlerce karın ağrısından yataklara düştüğüm de oldu
LR probiyotik üretince “Bu markanın her ürününe güveniyorum. Bir de probiyotiğini deneyim” dedim. İyi ki denemişim. Başlayalı bir buçuk ay oldu. Bende ne karın ağrısı kaldı, ne şişkinlik, gaz kaldı, ne de kabızlık kaldı. Çok iyiyim şu anda. LR’ın her şeyinden çok memnundum. Ek gıdalarda bu kadar başarılı olacağını düşünmemiştim. Ama yanılmışım. Çevremdeki insanlara anlattığım zaman “Aaa yine LR’ı övüyor” diyorlar. Bir bilseler ne kadar kaliteli olduğunu, başka hiç bir marka kullanmazlar. LR Probiotic12 ilgili deneyimim umarım birilerinin bir sıkıntısına derman olur…
Deniz Akaydan Alıntıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LR ALOE VIA

Doğal güzellikte bakımlı bir cilde giden yolunuz Aloe Vera'nın besleyici ve yenileyici gücü ile doğal güzellikte ve sağlıklı bir...