24 Nisan 2016 Pazar

LR’a ait çocuk yardım organizasyonu

LR GLOBAL KIDS FUND – LR’a ait çocuk yardım organizasyonu

Zor koşullarda yaşayan çocuklara bir şans veriyoruz, çünkü onlar bizim geleceğimiz! LR yerinde ve somut olarak yardım ediyor. LR GLOBAL KIDS FUND e.V., LR’ın yaşadığı değerlerin bir başka kanıtıdır.  Hedefimiz, LR’ın bulunduğu her yerde sosyal sorumluluk üstlenmek ve yardıma muhtaç çocuklara yerinde yardım etmektir.
LR Global Kids Fund, 2006 yılının Ekim ayında LR Health & Beauty Systems GmbH tarafından kamuya hizmet eden dernek olarak kurulmuştur. LR Global Kids Fund kuruluşunun fikir babası ve yönetim kurulu başkanı Dr. Thomas Stoffmehl’dir.LR Global Kids Fund „Umut verici bir gelecek için“ sloganı altında çalışan LR Global Kids Fund kuruluşunun amacı yardıma muhtaç çocuklara bir perspektif sunmaktır. Somut olarak ve yerinde yardım. LR Global Kids Fund,  hızlı şekilde ve herhangi bir bürokrasiye takılmadan yardım etmek için uluslararası LR pazarlarında yerel kurumlarla işbirliği yapmakta ve çocuk yardım projelerinde görev almaktadır. Projelerin sayısı 2011 yılının yazında 16 adedi geçmiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LR ALOE VIA

Doğal güzellikte bakımlı bir cilde giden yolunuz Aloe Vera'nın besleyici ve yenileyici gücü ile doğal güzellikte ve sağlıklı bir...